Det klagas visst...

1kommentarer

..på min bloggning från håll och kanter så jag får väl helt enkelt ge med mig och köra ett litet inlägg!
Just nu sitter jag som kassa-kossa på Tegel, yippie yay...
Jaha så vad har hänt? Fenomeen min lilla pantertant är friskförklarad ♥ Så nu är det bara att tuta och köra :)
Vi ska ta't väldigt lugnt och skritta en månad innan det blir någon högre gångart. Snorp har gått som en klocka och är piggare än någonsin, dock så var hon lite svullen i sitt ena ben här om dagen och vilar nu så får vi hoppas på att det inte är något allvarligt!!

Jag har varit på utredning om min rygg äntligen efter 12 år....
Och vad sa lille herr doktor då kanske ni undrar?! Jo, men han vill in och gräva i min lilla ryggrad och ta bort två diskar och sätta in två diskproteser....
Sådärja, schi fick ni som trodde att jag bara gnällde utan anledning!!

Ja det är väl vad jag kan komma på nu :)




1 kommentarer

Rebecka

07 Dec 2013 23:02

Älskar den översta bilden, så jäkla göllig!

Kommentera

Publiceras ej