Världens bästa måndag!

0kommentarer

Japp, bästa måndagen! Tillbaka till stallet, älska't.
Trots att jag och Kristin stod i spöregnar i 2 timmar och vattnade hästar...så var det så härligt att vara tillbaka! Dagen gick fort som satan, men så är det också om man får skratta sig igenom dagen.
Kommer sakna att jobba med Kristin varje dag som fan..
Annars så mår hästarna bra, idag vilodag.
Funderar på om jag ska ta Fenobert innan jobbet i morgon, den som lever får se.
Måste hinna med massa denna vecka, packa, rensa, slänga osv. För när jag kommer hem från Grekland så flyttar vi!
Fick mail idag från mitt "drömjobb", har gått vidare i processen. Yeay.
 
Annars så har helgen gått upp och ner men har väl i det stora hela varit bra. Men jag känner att jag behöver lite semester, ska bli gött att åka iväg en vecka och bara vara.
Funderar på vad hösten har att erbjuda, hoppas på massa smaskigt! 
Sjukt osammanhängande inlägg, skyller på trötthet så nu ska jag ringa John Blund och be han komma förbi en snabbis.
Kände att det var dags att komma och säga hej bara :)
Hejhej *vinka* 
 
 

Kommentera

Publiceras ej