Ovan.

0kommentarer

Här ligger jag vaken och väntar, klockan ringer 07:30. Min kropp fattar nada, den har gått upp 04:45 senaste halvåret och förstår inte att den får sova ut längre nu. Började alltså på mitt nya jobb igår, vi var ett ganska härligt nytt gäng och jag klickade med en tjej direkt så det kommer nog bli bra om jag ger det en chans. Så sjukt jobbigt att sitta inne heela dagarna bara. Efter jobbet hämtade jag upp Anna och åkte till stallet ♡Vi tog oss en härlig uteritt i mörkret med Snorp och Wilson, så jäkla mysigt!!Mofeno fick vila, hon ska ut i mörkret idag :) Mofeno är hennes nya nickname som hon fick på Nyår :)
Jag och Johanna red ut och myste i söndags! Hästarna var nöjda, Snorp såg superfin ut och och Fenomeen var lite all over the place kan man säga ;)
Det är ju nu jag borde gå upp och träna, men det är så jäkla kallt ute och varmt o mysigt under täcket.. Jag skyller på de och att min CT står i sovrummet där Smaskens sover, måste fixa det!
Ha en underbar dag vänner ♡

Kommentera

Publiceras ej