Utskälld!

0kommentarer

Japp, återigen av Johanna aka Katla the fackla... 
Det dummaste är att jag har haft ganska mycket att blogga om, menmen så går det ibland.
Nu kommer jag typ inte ihåg något, haha. Skyller på all smärtstillande jag tar just nu...
Förra veckan då, den började ju super med bäst ponyn och Snorp var kalas mest hela veckan faktiskt, mkt uteritter. Det är ju en liten favorit det där med uteritt.
I fredags red vi ut med Glimra och Kristin i en pulka, Snorp var cool som vanligt, fattade nada när vi red förbi hagarna och alla hästar freakade ur över Glimra och pulkan med Kristin i, vad ska man vara rädd för?!
 
Igår hade jag turen att få rida ut med två av mina bästaste vänner, Emmsanpemsan och Jo-hanna the guana, vi red Granby och Vaxtunarundan. Supermys och glada hästar.
Har ju inte kunnat rida ut med Emms på sjuukt länge då vi antingen gått om varandra i stallet eller vilat hästar olika perioder så det var kalasmysigt!
Hästarna var pigga och glada :)
 
Idag har Johanna ridit dressyr på världens vackraste häst, förlåt jag vet att det är min häst och man tycker alltid att ens egna häst är bäst men faan va fin hon är lilla Snorpan när hon är fin, assså man döööör!
Hon är en riktigt vacker häst när hon visar den sidan!
 
Mofeno lever mest rövare och har heelt förträngt sin ålder, mitt lilla charmtroll.
Ibland får jag små psykbryt på henne när hon enbart ska studsa,kasta sig och små ställa sig om man inte låter henne springa i 300 km/h eller ber henne göra något hon inte vill!
Haha, hon är så jäkla rolig!
 
Nu ska jag packa ner mitt liv i IKEA kassar, have a great night peps!
 
 

Kommentera

Publiceras ej