Dags för uppdatering?

0kommentarer

Man kan kanske tycka det efter ett par tysta veckor.
Kan börja berätta att lilla Glimring klarade operationen och hänger och slänger på Ultuna och har börjat bli sitt gamla jag ♥
Men vi ropar inte hej ännu, men håller alla tummar och tår!
 
 
Pantertanten är ute på bete med Tollan, hon är en tjockis, hon har fått vila lite nu men ska nu börja röra på sig varannan dag är det tänkt :)
Snorp kämpar på och vill mest äta gräs hela dagarna, hon är en riktig liten ponny i fel kropp.
 
 
Efter 8 år tillsammans har vi nu gått skilda vägar jag och min lilla röda fara, men den har kommit till trygga händer och jag kommer träffa den lite titt som tätt.
 
 
Annars har jag haft några underbara dagar senaste veckorna.
Jag har fått tillbringa lite tid i en båt, ute på vatten men en av mina absoluta favorit personer ♥
Balsam för själen.
 
 
Annars rullar det som vanligt, stallet, Tegel, jobbsök och jakten om det perfekta livet.
 

Kommentera

Publiceras ej