Mr.Big

0kommentarer

Hur kul är det inte, spanade lite på min gaaaamla blogg. Hittade ett inlägg från 2008 om Mr.Big. Det är alltså 6 år sedan, men va?! Har tiden stått stilla eller?
 
Våra liv med varandra ser exakt likdant ut, haha. Enda skillnaden är den att jag varit tillsammans med Smarre i 5 år där emellan. Hälsosamt? Troligen inte.
Varför har jag en Mr.Big i mitt liv, de bad jag aldrig gudarna om..
Men sen tänkte jag, har inte Alla kanske en liten Mr.Big i sitt liv?
De tror jag faktiskt att alla nästan har..
 
Kommer vi alltid ha denna konstiga relation/spänningen mellan oss eller kommer Amor skjuta sin jävla pil på oss någon gång?
Kan tycka att han får putsa upp pilen och spänna bågen nu, vafan!
Hur vet man egentligen att någon är så rätt för en?
En vän till mig lever det perfekta livet ( i allas ögon och även i mina) fast jag vet att det inte alltid är så. Men jag ser på henne att hon är lycklig, hon lyser till och med på bilder med honom.
Jag vet ju någonstans långt där inne att Mr.Big kanske är den där mannen i mitt liv jadajada, och jag vet att vi skulle ha sjuukt kul ihop och skratta mest hela dagarna och hitta på roliga saker, spontana saker för det är sånt vi gör. Men vi kan också umgås i 8 timmar i tystnad typ, eller ja mer eller mindre tystnad. 
Han får mig lugn, han kanske är den enda som får mig lugn, lycklig och harmonisk på samma gång.
Betyder det då att han är min "själsfrände" ?
Ah, that´s the question?!
 
Jobbar på mammas jobb i 4 veckor nu, vi har noll att göra så man sitter och kollar på film, filosoferar om meningen med livet! Haha, nej men typ.
Något uttråkad men ändå road? 
Nej jag vet inte, det jag vet är att om 1,5 timme slutar jag och om 6 timmar börjar jag på Tegel, oh happy dag!
Nu lägger jag ner detta babbelinlägg, hoppas jag underhållit er med min rapakalja. 
På återseende, kanske snarare än ni tror.
 
Ps.Jag återkommer om Mr.Big men som ni kanske förstår kommer giftermålet inte komma inom kort. Ds.
 

Kommentera

Publiceras ej