Dåligt humör...

0kommentarer

Idag är jag på sjukt dåligt humör, varför? Ingen aning, hatar det.
Jag fattar mig inte på människor som orkar gå runt och vara sura hela tiden. Vad är det för fel på er?
Ni måste må så fruktansvärt dåligt för jag blir typ arg för att jag är på så dåligt humör.
Har suttit hela förmiddagen och grubblat över varför jag är på sådant dåligt humör men inte kommit fram till något.
Annars så har dagen gått i jobbsökandes tecken, hittat en sjukt mysig liten hästgård också som jag mer än gärna skulle vilja ha så om någon har 4 miljoner över så tar jag dom mer än gärna.
 
Helgen har gått i ett, jag sov 5 timmar tors-söndag, mindre bra.
Felicia döptes och hon är den mest fantastiska unge.
Hon var glad hela dopet i genom, skrattade, dansade och var bara bäst ♥
Linda aka Crazy Lady, hade bakat fantastiskt som vanligt.
Hon bakade tårtan själv och det var första gången hon gjorde en tvåvåningstårta.
Hur duktig är hon inte?
 
 
 

Fenomeen går som en klocka, igår var vi ute och myste i skogen med Emma och Tollan.
Världens bästa Ems, hon gör mig lycklig.
Jag längtar tills lille Prins ploppar ut ♥
Snorp, ja hon kan vara en bidragande faktor till mitt humör. Finaste lilla häst ♥
 
 
Idag är det en såndär dag då jag vill sätta mig i bilen eller på hästryggen och lyssna på deppig musik och bara gråta. Det är ungefär så jag känner idag. Fyfan!
Jävla deppmongo!

Hoppas ni har en fab dag i alla fall peps ♥
 

Kommentera

Publiceras ej