Glad chey.

0kommentarer

Idag känner jag mig gladare trots att detta är en dag jag helst skulle vilja hoppa över..
Jobbar 8-16,30 posten, sen gasa ut till stablo för att förbereda stallmötet, sen ha stallmöte, hinna fixa hätarna, klockan 21:00 börjar jag på Tegel, 21-03,30.
06,30 börjar jag jobba i morgon bitti igen, yippie.
Men igår efter jobbet åkte jag och hämtade upp Banana och rullade vidare mot stallet. Banana var också på dåligt humör men vi vända varandra. Efter lite mock kom Linda förbi med skadat knä.. Inte bra men hon fick lukta på häst och rida lite barbacka på bästa Snorp så det var mys. Fenomeen fick longeras, gullan.
Efter det så red Banana, sen fick jag hoppa upp på stackars Wille, skiitsur vart han på mig. Han tyckte jag vart jobbig och orättvis men han blev superfin, kanske liiite svettig. Lille gullegrisen.
 
Men sen kom den bästa vändningen, min älskade vän Jakob ringde.
Jag och Jakob har känt varandra sedan vi var 15 år, vi kan prata om allt och inget.
Han är världens bästa ♥
Som nu, vi har inte setts på typ 2 år.. 1 år och 9 månader för att vara exakt men han är endå en av mina absolut bästa vänner och när vi väl pratar så är det som att vi pratat och setts varje dag. Han är så jävla awesome.
Det ni, det är en riktig kompis.
Slutade med att vi pratade lite mer än 2 timmar, jag var fylld av lycka och lugn efteråt.
Vaknade med ett leende i morse, tänk vad ett samtal med helt rätt människa kan göra.
 
Nu sitter jag på jobbet som sagt och räknar ner minuterna. Hoppas innerligt på att Mark hör av sig snart och säger att han kan byta vecka med mig. 
 
Här är lelle mongot ♥

Kommentera

Publiceras ej