Skär mig i handlederna...

0kommentarer

..snart! Men vad händer, klockan är 0020 och jag jobbar.
Har jag kul? Nej!
Är det något folk? Nej!
Så sjukt ovärt så man dör. Menmen här sitter jag i alla fall.Inte bloggat på en vecka, slår mig lätt på fingrarna. Men som vanligt så kom livet emellan.. Helgen gick i ett men mysig var den. Jag var ledig men förstörd. Fredageskvällen spenderades åt ett brustet hjärta innan jag hämtade älskade mami och papi på Arlanda. På lördagen var det mysig familjedag. Mamma och Pappa följde med till stallet, ingen var lyckligare än Snorpo ♡
Eftermiddagen och kvällen spenderades på kolo med hela familjen, även bror och Linda och mitt hjärta Flisbert kom och grillade, sen rullade även Anna, Becca och Karlström in. Vi myste till 00 sen vart det lite kyligt men mysigt som fein att få vara ledig och bara hänga en lördag!Söndagen spenderades i soffan sen Djurs för att kolla på mina gamla duktiga kamrater. Lovisa och Hampe kammade hem Mästerskapen, så himla roligt 👏👏
Sen åkte jag och Johanna vidare ut till SB och körde på barbacka mys. Det började bra i solsken men efter 10 minuter började det regna, jag la kommentaren
"åh va mysigt med lite sommarregn"
2 minuter senare öppnade sig hela himmelen och vi såg ut som två dränkta katter. Haha. Jag kunde vrida ur min tröja när vi kom hem så ja, lite blöta vart vi...
Veckan har jag hängt på mamis jobb, fått lite hopp om framtiden och kollat på det nya stallet :)Nu hoppas jag att dessa 2.5 timmarna som är kvar på detta jobb går fort som fan, tyvärr så tror jag att det är det motsatta....
 

Kommentera

Publiceras ej